ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑΣ

Από το 2016 ο Δήμος μας υλοποιεί πρόγραμμα Υποστήριξης Επιχειρηματικότητας. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία τέσσερις κύκλοι του Προγράμματος.  Κατά τη διάρκειά τους υποβλήθηκαν 155 επιχειρηματικές ιδέες, υλοποιήθηκαν 56 επιχειρηματικά εργαστήρια, ενώ τα παρακολούθησαν 224 συμμετέχοντες.

Στον 4ο Κύκλο δήλωσαν συμμετοχή 46 ομάδες start up και 2 υφιστάμενες. Μετά την παρακολούθηση 12 επιχειρηματικών εργαστηρίων, έξι  σχήματα αξιολογήθηκαν αφού έκαναν παρουσίαση στην επιτροπή αξιολόγησης.

 

  1. Mind the hair

Μέσω της πλατφόρμας Mind the Hair και του δικτύου Colorist που έχει δημιουργήσει η εταιρεία, το κάθε συνεργαζόμενο κομμωτήριο μετατρέπει την υπηρεσία βαφής σε προϊόν και ο καταναλωτής λαμβάνει επαγγελματικό αποτέλεσμα στο σπίτι του. Ο χρήστης διαλέγει μέσω της πλατφόρμας τον ιδανικό Colorist (από τα συνεργαζόμενα κομμωτήρια), φτιάχνει το Quiz χρώματος και στη συνέχεια ο Colorist δημιουργεί την εξατομικευμένη βαφή με σκοπό να αποσταλεί στον καταναλωτή.

 2. CoolTravelApp

Το CoolTravelApp έρχεται για να καλύψει το κενό ανάμεσα στο στάδιο που ονειρευόμαστε να ταξιδέψουμε και στη διαδικασία οργάνωσης του ταξιδιού. Μέσω της φιλικής προς τον χρήστη εφαρμογής, η οποία λειτουργεί ως προσωπικός ταξιδιωτικός σχεδιαστής του λαμβάνοντας υπόψη το προφίλ του χρήστη, παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις ελαχιστοποιώντας τον χρόνο έρευνας αγοράς και συνδυάζοντας την καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής με σκοπό την εξοικονόμηση χρημάτων.

3. Troosh

Η πλατφόρμα Troosh η οποία επικεντρώνεται στην εκμάθηση και στη δημιουργία διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ μαθητευόμενου και εκπαιδευτή, κάνει την online εκπαίδευση πιο διαδραστική από ποτέ. Το επιχειρηματικό μοντέλο βάση του οποίου έχει σχεδιαστεί η εφαρμογή, στοχεύει στην ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας και την ανάπτυξη θετικής σχέσης εκπαιδευτών και μαθητευόμενων ενδυναμώνοντάς τους, με αντανακλαστικούς διαλόγους, με σκοπό να μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Τα πεδία εκπαίδευσης είναι διάφορα, ξεκινώντας από προγραμματισμό έως και υπηρεσίες ατομικής άσκησης.

4. Madame Paw

Η Madame Paw μέσω της πλατφόρμας της, μεταφέρει τις τάσεις της μόδας σε όλα τα κατοικίδια, ακόμα και σε αυτά που δεν ανήκουν στις «συνηθισμένες» κατηγορίες, όπως μικρόσωμα, μεγαλόσωμα και ημίαιμα κατοικίδια. Οι δύο κολεξιόν που γίνονται κάθε χρόνο ακολουθούν τις τάσεις της διεθνούς μόδας με εξαιρετικής ποιότητας υφάσματα αλλά και προσιτές τιμές, με σκοπό κάθε κατοικίδιο να φοράει ένα ρούχο ή ένα αξεσουάρ κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του.

5. Smartway

Μέσω του ψηφιακού συμβούλου εξόδου που παρέχει η Smartway και της φιλικής προς το χρήστη ιστοσελίδας, κάθε χρήστης λαμβάνει άμεσα προτάσεις για τις επιλογές του για την έξοδό του. Σκοπός της εφαρμογής είναι να προσφέρει διασκέδαση στον επισκέπτη μέσω του ψυχαγωγικού και διασκεδαστικού χαρακτήρα της, καθώς επίσης και την επέκταση των επιλογών του χρήστη σε νέα θέματα και ενδιαφέροντα.

6.SmaragdasArt

Η SmaragdasArt δημιουργεί χειροποίητα κοσμήματα και αξεσουάρ τα οποία απευθύνονται σε γυναίκες από 25 – 40 ετών. Τα κοσμήματα παράγονται από ανακυκλώσιμα υλικά και δεν δημιουργούν υπολείμματα (zero waste disposals), ενώ έχουν παρουσιαστεί σε εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπου έχουν διακριθεί λόγω της τεχνοτροπίας και των υλικών τους.

Επιτροπή αξιολόγησης: κα. Εριφύλλη Γαλλή-πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Κηφισιάς, κα. Ελένη Φώτη- Διευθύντρια Διεθνών Εμπορικών Σχέσεων Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), κ. Θεοφάνης Ματσόπουλος-  μέλος ΔΣ του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) κ. Φραγκίσκος Θεοφύλακτος-διευθύνων σύμβουλος της Prisma Συμβουλευτικής, της εταιρείας που συνεργάζεται με το Δήμο για την υλοποίηση  του προγράμματος από το 2016