ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ ΔΗΜΟΥ - ΔΗΜΟΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ

Ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια που καταβάλλουν οι δημοτικές υπηρεσίες για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των δημοτών κάνει ο Δήμος Κηφισιάς, με την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Νovoville». 

Η επίλυση των ζητημάτων καθημερινότητας του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και δημοτών, βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων της δημοτικής αρχής. Όραμα και στόχος μας είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν οι δημότες και επισκέπτες στον Δήμο μας. 

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Κηφισιάς ξεκινά τη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Novoville. Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. 

Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, θέματα ηλεκτροφωτισμού, οδοστρώματος, κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για “έξυπνες” κινητές συσκευές με λογισμικό iOS και Android ή μέσω του Novoville web app στην ιστοσελίδα του Δήμου Κηφισιάς. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

●       Επιλογή τοποθεσίας
●       Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
●       Προσθήκη φωτογραφίας
●       Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια δημοτική υπηρεσία, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος, μέχρι και την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Κηφισιάς, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και, κυρίως, είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς τους πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Ο Δήμαρχος Κηφισιάς κ. Βασίλης Ξυπολυτάς δήλωσε σχετικά: «Η εκκίνηση της πλατφόρμας Novoville στο Δήμο Κηφισιάς σηματοδοτεί ένα νέο βήμα προς την αμφίδρομη επικοινωνία με τους δημότες και την ενεργή συμμετοχή τους στην τοπική διακυβέρνηση, με γνώμονα πάντα τις αρχές της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας. Μέσω αυτής της τεχνολογικής καινοτομίας, οι δημότες μας αποκτούν τη δυνατότητα να αναφέρουν εύκολα και γρήγορα τα προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητά τους, να ενημερώνονται άμεσα και να καταθέτουν την άποψή τους για σημαντικά θέματα του Δήμου μας. Παράλληλα, η πλατφόρμα θα συμβάλει στην αποτελεσματική διαχείριση των υπηρεσιών και των πόρων του Δήμου, με απώτερο στόχο να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής όλων μας».

 

Alt