Επιχειρηματικά εργαστήρια του Προγράμματος Υποστήριξης Νεανικής Επιχειρηματικότητας

1ο Επιχειρηματικό Εργαστήριο με θέμα «Δημιουργώ την δική μου επιχείρηση»

 

Την Δευτέρα 13/3/2017 πραγματοποιήθηκε η έναρξη σειράς επιχειρηματικών εργαστηρίων για τις ομάδες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Υποστήριξης Νεανικής Επιχειρηματικότητας που υλοποιεί ο Δήμος Κηφισιάς σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και με την τεχνική υποστήριξη της εταιρείας PRISMA CONSULTING. Το πρώτο τετράωρο επιχειρηματικό εργαστήριο υλοποιήθηκε στην Βίλα Κώστα και η θεματολογία του είχε τίτλο «Δημιουργώ την δική μου επιχείρηση».

Κατά την υλοποίηση του επιχειρηματικού εργαστηρίου οι ομάδες ενημερώθηκαν για όλα τα φορολογικά θέματα που σχετίζονται με την δημιουργία μιας νέας επιχείρησης και πιο συγκεκριμένα τα κάτωθι θέματα:

  • Επιχειρηματική Ευκαιρία και Καινοτομία
  • Αξιολόγηση επιχειρηματικής ιδέας & στρατηγικός σχεδιασμός
  • Βασικές χρηματοοικονομικές καταστάσεις
  • Προϋπολογισμός επιχειρησιακής λειτουργίας
  • Επιχειρηματικό σχέδιο
  • Επιλογή Νομικής Μορφής Επιχείρησης

Παράλληλα οι ομάδες είχαν την δυνατότητα να υποβάλλουν πιο εξειδικευμένες ερωτήσεις και απορίες σχετικά με την εφαρμογή όλων των παραπάνω και να θέσουν τον πλάνο ενεργειών που θα πρέπει να ακολουθήσουν για να προχωρήσουν στην έναρξη της δικής τους επιχείρησης.  

2ο Επιχειρηματικό Εργαστήριο με θέμα «Digital Marketing»

Την Δευτέρα 20/3/2017 πραγματοποιήθηκε το 2ο κατά σειρά Επιχειρηματικό Εργαστήριο του Προγράμματος Υποστήριξης Νεανικής Επιχειρηματικότητας του Δήμου Κηφισιάς σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και με την τεχνική υποστήριξη της εταιρείας PRISMA CONSULTING. Η θεματολογία του επιχειρηματικού εργαστηρίου είχε τίτλο «Digital Marketing» και αποσκοπούσε στην απόκτηση αρχικών γνώσεων πάνω σε θέματα σύγχρονων τρόπων προώθησης στο internet.

Κατά την διάρκεια του επιχειρηματικού εργαστηρίου αναλύθηκαν θέματα όπως τι είναι το digital marketing και ποια είναι τα πλεονεκτήματα που διαθέτει έναντι πιο παραδοσιακών τρόπων προώθησης, πως μπορεί μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει τα social media & το google adwords & google analytics και τι οφέλη θα αποκομίσει, πως μπορεί μια επιχείρηση να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό της χρησιμοποιώντας στοχευμένα εργαλεία όπως για παράδειγμα email marketing, αναφορά σε χρήσιμα online σεμινάρια (π.χ. facebook, google κτλ) που μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος δωρεάν.

Ακολούθησε διαλογική συζήτηση ανάμεσα στις ομάδες και τους μέντορες, όπου δόθηκαν και πιο συγκεκριμένες  και εξατομικευμένες υποδείξεις στις ομάδες για την προώθηση των επιχειρηματικών τους ιδεών.