Επιστημονική Ημερίδα Ελληνοαραβικές Πολιτιστικές Σχέσεις

31Μάιος

Επιστημονική Ημερίδα Ελληνοαραβικές Πολιτιστικές Σχέσεις

Επιστημονική Ημερίδα

Ελληνοαραβικές Πολιτιστικές Σχέσεις

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της επιστημονικής ημερίδας, αφιερωμένης στις Ελληνοαραβικές Πολιτιστικές Σχέσεις, που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαΐου 2017στην Αίθουσα του Δημαρχείου Κηφισιάς.

 Την ημερίδα συνδιοργάνωσαν το Ν.Π.Δ.Δ. Πολιτισμού και Αθλητισμού Δήμου Κηφισιάς και το Ινστιτούτο Ελληνοανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών, που διευθύνεται από τον καθηγητή των Πανεπιστημίων Κολούμπια και Ιωαννίνων Βασίλειο Χρηστίδη.

Επίτιμος Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής ήταν ο τ. Δημοτικός Σύμβουλος και πρώην Πρόεδρος του Πολιτιστικού Κέντρου του Δήμου Κηφισιάς Ιωάννης Μελάς και Επίτιμος Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής ο ακαδημαϊκός Εμμανουήλ Ρούκουνας. Συμμετείχαν σύνεδροι απ' όλη την ελληνική επικράτεια, τα δε θέματα των ομιλιών τους, περιέχονται στις παρακάτω γενικές ενότητες:
 α) Η εξέλιξη της έρευνας στις ελληνοανατολικές σχέσεις (Graeco-
Arabica και συναφής βιβλιογραφία).
β) Βυζαντινή και πρώϊμη αραβική Αίγυπτος. Διακοπή και συνέχεια
της βυζαντινής παράδοσης.
Το Συνέδριο χαιρέτησαν μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος Ν.Π.Δ.Δ. Πολιτισμού & Αθλητισμού του Δήμου Κηφισιάς Αχιλλέας Κουρέπης, ο Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής και Διευθυντής του Ινστιτούτου Ελληνικών και Αφρικανικών Σπουδών καθηγητής Βασίλης Χρηστίδης, ο ακαδημαϊκός και ομ. καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών Εμμανουήλ Ρούκουνας και ο Ιωάννης Μελάς, τ. Δημοτικός Σύμβουλος πρώην Πρόεδρος του Πολιτιστικού Κέντρου του Δήμου Κηφισιάς.

Στην ημερίδα παρέστη κι ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής και Πρόεδρος Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, πρώην Πρόεδρος Ν.Π.Δ.Δ. Πολιτισμού & Αθλητισμού του Δήμου Κηφισιάς Σταύρος Ζαπάντης.

Τον χώρο της Αίθουσας του Δημαρχείου Κηφισιάς κόσμησε πίνακας της ζωγράφου και αγιογράφου Μαρίας Σιδέρη με θέμα: «Αβερρόης μελετά Αριστοτέλη».
Μουσικό απείκασμα μας χάρισε η Χορωδία Διονύσου – Σεμέλης, υπό την διεύθυνση του μαέστρου Ματθαίου Λεγάκη.
Η είσοδος για το κοινό ήταν ελεύθερη.