Ο Ροταριανός Όμιλος Κηφισιά – Πολιτεία δώρισε έναν ηλεκτροκαρδιογράφο στο Δημοτικό Πολυϊατρείο «Διονύσιος Βαρελάς»

Δημοσιεύτηκε: 26/06/2026

Η Πρόεδρος του Ροταριανού Ομίλου Κηφισιά – Πολιτεία, κα Μιχαλοπούλου Τζένη και η κα Ντόρα Κέμου δώρισαν την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 έναν ηλεκτροκαρδιογράφο στο Δημοτικό Πολυϊατρείο «Διονύσιος Βαρελάς», ευγενική χορηγία της εταιρείας Παπαποστόλου Healthcare Technologies.

Τον σύγχρονης τεχνολογίας, καρδιογράφο μάρκας “EDAN Model: SE-601 B” παρέλαβε η Αντιδήμαρχος Κοινωνικών Υπηρεσιών, Μαρία Κεφαλά – Σαλματάνη, παρουσία του καρδιολόγου ιατρού κου Αθανασίου Μηνά, της νοσηλεύτριας κας Άννας Βαφειάδου και του προσωπικού του Δημοτικού Πολυϊατρείου.

Η  δωρεά αυτή θα ενισχύσει τον εξοπλισμό του Δημοτικού Πολυϊατρείου και θα συνδράμει το έργο των εθελοντών ιατρών προς όφελος των δημοτών μας.

Δείτε σχετικά νέα: