Τι είναι το Γραφείο Δημότη;
Οι πολίτες του Δήμου μας, ανέκαθεν απευθύνονταν στον Δήμο για να εκφράσουν κάποιο παράπονο, απαίτηση, ερώτημα κλπ. που αφορούν την καθημερινότητα τους και σε ότι αυτή σχετίζεται με τον Δήμο μας. Η υπηρεσία που οφείλει να διεκπεραιώνει αυτά τα «Αιτήματα», είναι το Γραφείο Δημότη.
Το Γραφείο Δημότη δέχεται αιτήματα καθημερινότητας, (όπως «λακκούβα στο οδόστρωμα», «καμένη λάμπα οδοφωτισμού», «σπασμένος κάδος απορριμμάτων», κ.α.), από τους πολίτες τα οποία προωθεί στις ανάλογες υπηρεσίες του Δήμου προς διεκπεραίωση. Στη συνέχεια παρακολουθεί την πορεία εξέλιξής τους και ενημερώνει τους πολίτες για το στάδιο διεκπεραίωσης των αιτημάτων τους.

Πώς θα υποβάλω νέο αίτημα καθημερινότητας;
Για να υποβάλετε ένα νέο αίτημα καθημερινότητας, μέσω της διαδικτυακής μας εφαρμογής, αρκεί να δημιουργήσετε ένα προσωπικό σας λογαριασμό στο σύστημα. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε το Γραφείο μας στο 213 2007100 αλλά και μέσω της φυσικής σας παρουσίας στο γραφείο μας, το οποίο στεγάζεται στο Δημαρχιακό μέγαρο.
Για την δημιουργία ενός νέου διαδικτυακού λογαριασμού στην Εφαρμογή μας, πρέπει να πατήσετε το κουμπί «Δημιουργία νέου λογαριασμού», στο επάνω δεξιό μέρος της οθόνης και να συμπληρώσετε τουλάχιστον τα υποχρεωτικά πεδία με τις προσωπικές σας πληροφορίες.
Με την ολοκλήρωση της συμπλήρωσης των στοιχείων σας, πατήστε το κουμπί «Δημιουργία νέου λογαριασμού» και αυτόματα θα συνδεθείτε στον προσωπικό σας λογαριασμό.
Στη σελίδα του προσωπικού σας λογαριασμού, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Καταχώρηση Αιτήματος», για να προχωρήσετε στην καταχώρηση ενός νέου αιτήματος.
Οφείλετε να συμπληρώστε τουλάχιστον τα υποχρεωτικά πεδία των καρτελών «Στοιχεία Αιτούντος» και «Στοιχεία Αιτήματος».
Πατήστε το κουμπί «Υποβολή Αιτήματος», στο κάτω μέρος του παραθύρου και το αίτημα σας θα αποσταλεί στην υπηρεσία διαχείρισης των Αιτημάτων Καθημερινότητας του Δήμου.
Με την διεκπεραίωση του αιτήματος σας, θα λάβετε ειδοποίηση, με τον τρόπο που έχετε επιλέξει στον «Τρόπο Επικοινωνίας» της καρτέλας «Στοιχεία Αιτούντος»

Πώς να παρακολουθώ την εξέλιξη των αιτημάτων μου;
Με την διεκπεραίωση του αιτήματος σας, θα λάβετε ειδοποίηση, με τον τρόπο που έχετε επιλέξει στον «Τρόπο Επικοινωνίας» της καρτέλας «Στοιχεία Αιτούντος».
Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη των αιτημάτων σας σε πραγματικό χρόνο, όταν συνδεθείτε στον προσωπικό σας λογαριασμό και πατήσετε το κουμπί «Εξέλιξη των αιτημάτων μου».
Εκεί θα δείτε λίστα με όλα τα αιτήματα που έχετε υποβάλει καθώς και το στάδιο εξέλιξης τους.

Πρέπει να κάνω πρώτα εγγραφή ως χρήστης, για να Επικοινωνήσω με το γραφείο;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Δημότη και τηλεφωνικά, (καλώντας το 213 2007100) αλλά και μέσω φυσικής παρουσίας σας στο γραφείο μας, το οποίο στεγάζεται στο Δημαρχιακό μέγαρο.
Για να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας, μέσω διαδικτύου, πρέπει πρώτα να κάνετε εγγραφή στο Σύστημα και στην συνέχεια να ακολουθείσθε την διαδικασία υποβολής νέου αιτήματος καθημερινότητας. Εάν ωστόσο δεν ενδιαφέρεστε να υποβάλετε κάποιο αίτημα καθημερινότητας αλλά θέλετε κάτι άλλο, τότε μπορείτε και μέσα από τη φόρμα «Επικοινωνία» να επικοινωνήσετε με το Γραφείο μας.

Ανάκτηση νέου συνθηματικού εισόδου
Εάν ξεχάσατε το συνθηματικό εισόδου σας, τότε μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ανάκτηση νέου συνθηματικού εισόδου» στο επάνω μέρος της οθόνης και να ακολουθήσετε τις οδηγίες ανάκτησης του κωδικού σας.
Το μόνο που χρειάζεται να θυμάστε είναι το Όνομα λογαριασμού σας ή η διεύθυνση e-mail σας. Εάν τα έχετε ξεχάσει και τα δύο, τότε θα πρέπει να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό χρήστη.
Σε περίπτωση που θυμάστε έστω το ένα, τότε πληκτρολογήστε το στο πεδίο «Όνομα λογαριασμού ή διεύθυνση e-mail» και πατήστε το κουμπί «Αποστολή νέου συνθηματικού με e-mail» και θα σας σταλεί ένα νέο συνθηματικό εισόδου στο Email που μας έχετε δώσει.